Serveis d’Ajuda a Domicili

Gestió Laboral REEH

Si vostè ja disposa de personal al seu servei, ja sigui exercint funcions de Cuidador, Servei Domèstic o Cangurs per a nens, i necessita una empresa que li gestioni la relació laboral que hi manté, pot contactar també amb nosaltres i estarem encantats d’atendre’l.

COM CONTRACTO EL SERVEI?

Establir contacte

Utilitzant el nostre formulari de contacte o bé trucant al 934 555 518, comunicar a ASSISTEAM quines són les seves necessitats a cobrir, tant pel que fa a funcions (companyia, neteja personal, neteja de la llar, preparació de menjars, etc) com d'horari (jornada parcial, jornada completa, interna 24h, dies laborals, nits, caps de setmana, etc.

Proposta de solucions adaptades

El personal d'ASSISTEAM us proposarà solucions i us presentarà pressupostos que s'ajustin a les mateixes, i que podran ser amb personal assegurat al Règim Especial d'Empleats de la Llar, com amb personal assegurat al Règim General, segons vostè decideixi i segons si es tracta o no d'un servei vinculat a la prestació de l'ajut a la dependència.

Acord i cerca de personal

Un cop es decideixi per alguna de les solucions pressupostades, es concretarà una data per conèixer les candidates/es al lloc i s'iniciarà el cribratge de personal.

Cerca de cuidadora adequada

Amb el personal que hagi superat la primera selecció es coordinaran les entrevistes, amb vostè o la persona que les hagi de fer, que habitualment es fan al domicili de l'usuari (perquè les candidates puguin veure el seu futur entorn de treball) però que si ho prefereix es poden realitzar també a les nostres oficines.

Contractació de la candidata

Amb la candidata finalista s'efectuaran els tràmits oportuns perquè iniciï l'activitat laboral a la data indicada, i la família signarà el contracte de serveis o abonarà la factura que se li hagués pressupostat, segons el cas.



Necessites més informació?

Desplaça cap amunt
Scroll to Top

Contacta amb nosaltres